Followers

sila like kalu suka

22 April 2011

tauge beracun di temui


tak tau la ape nak jadi dalam dunia sekarang nie...dah tak selamat rasanya nak makan benda2 yang di beli dari kedai atau pasaraya...terbaru tauge lak di kesan ada racun...ini berlaku di China..tapi tak mustahil sampai ke Malaysia ni kan...berikut laporan daripada Sinar Harian....

macam2 cara dorang buat tuk mempercepatkan hasil dan yang menanggungnya adalah kita rakyat....

DTS : aku peminat tauge tegar...takut lak nak makan pasnie...

3 comments:

  1. minat toge gak,tp jd was2 lak

    ReplyDelete
  2. syukur sbb tk minat taugeh...ekeke

    ReplyDelete
  3. ish, ish , ish...bahaya betul nak makan skang ni

    ReplyDelete